وبلاگ هاست های لینوکس

شناخت هاست های لینوکسی و خرید آنها

وبلاگ هاست های لینوکس

شناخت هاست های لینوکسی و خرید آنها

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی هاست یکی از چالش های مهم مدیریت و نگهداری وبسایت است. شما باید وب سایت خودتون رو بهینه و کارامد کنید. بنابر این لازم است تا منابه هاست متناسب با نیاز خودتون انتخاب کرده و منابع بیش از نیازتون حذف کنید.

در این مقاله روش ها و ابزار های بهینه سازی هاست رو برسی می کنیم که با استفاده از اون منابع هاس و وب سایت خودتون رو برای رسیدن به یک عملکرد اقتصادی بهینه کنید.

حذف منبع Third-Party

منبع این فایل به فایل های گفته می شود. که روی هاست وب سایت شما قرار ندارند. این فایل ها همان تصوی ، ویدیو ها و در اصل محتوای یک صفح از وب سایت هستند که توسط یک سرویس از هاست دیگری درخواست می شوند. زمانی که بازدیدکننده می خواهد این منابع را با مرورگر خود ببینید، وب سایت شما برای بارگذاری این منابع به زمان بیشتری نیاز دارد. بازدیدکنندگان نیز این زمان طولانی تر را به کندی آن سایت می گذارند و از آن تجربه رضایت بخشی از کار با وب سایت شما نخواهند داشت.

برای مثال اگر وب سایت شما برای نمایش ویدیو به لینک های خارجی متصل بشه بارگذاری زمان بیشتری میبره این در حالی که کاربران منتظر سریع تر لود شدن اون ویدئو هستند و به اینکه این منابع از کجا تامین می شوند؛ توجهی ندارند.

با بارکذاری مستقیم تمامی محتوا ها، بر روی هاست وب سایت خود می توانید زمان بارگیری سایت راکاهش دید و یک تجربه رضایت بخش برای کاربران خودتون ایجاد کنید.

زمانیکه یک کاربر از صفحات وب سایت شما بازدید می کند، همه عناصر آن صفحه باید به مرورگر و ارسال بشه پس برای هر صفحه ی جدید که کاربر در وب سایت می بینید منابعی رو که قبلا دانلود شده درخواست نکنهبه همین ترتیب زمان بارگذاری صفحه های وب سایت کاهش پیدا می کنه

تنظیم فیلتر های اسپم

اگر در وب سایت خود بخش نظرات و یا ارتباط با ما دارید که ارتباط بین وب سایت شما و کابران را برقرار می کند؛ تشخیص پیام های نامربوط یا اسپم از سایر پیام ها بسیار مهم است. یک راه حل آسون برای تشخیص اسپم اضافه کردنه یک افزونه به بهش نظرات صفحه خودتونه که تا درستی مطلب ارسالی رو تایید کنه همچنین افزونه هایی از کاربران می خواهند تا هویت خود را با پاسخ دادن به سوالات امنیتی تایید کنند. ابزار هایی مانند Google Captcha از کاربران می خواهد تا ثابت کنند که ربات نیستند.

اگر ایمیل شرکتی شما روی هاست میزبانی می شود باید از یک سرویس فیلتر اسپم حرفه ای استفاده کنید تا این کار تا حد زیادی ایمیل های ناخواسته را که هرروز دریافت می کنید کاهش می دهد و به ترتیب سازی کانال های ارتباطی شما کمک می کند

تلاش برای کاهش اسپم منجر به یک تجربه میزبانی بهتر می شود و در نهایت موجوب بهینه شدن منابع هاست شما خواهد شد.

من در این مقاله قصد داشتم تا با شما در رابطه با موضوعاتی که  به منابع هاست و بهینه شدنشون وصل میشه کمک کنم امیدوارم لذت برده باشید.

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • mr blog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی